poniedziałek, 7 maja 2012

Niebieskie buciki




Zaczynałam od podeszwy, której schemat znajdziesz tutaj.
Granatowy pasek przy podeszwie rozpoczęłam na wysokości drugiego słupka w rozszerzeniu podeszwy ;) tzn. mniej więcej połowie podeszwy. Pasek ten - to słupki. Zrobiłam dookoła.

Potem jasnym kolorem zrobiłam trzy oczka łańcuszka zwrotnego w miejscu gdzie skończyłam z granatem. I zajęłam się jasną górą: słupki dwa w jeden łączyłam. Zrobiłam tak cały rządek do wysokości, jaka mi była potrzebna (do połowy buta). Potem odwracam robótkę i powtarzam: trzy oczka i znowu słupki dwa w jeden. I tak do złączenia się pracy na środku buta.

Znowu granatowy i nim obrabiam górę bucika półsłupkami i sprytnie przechodzę do słupków  do okoła bucika. Robię jeden rządek. Odwracam robótkę i znowu słupki, ale w okolicach pięty cztery razy łączę dwa słupki, by zwęzić butka, żeby nie spadały z nóżki.
Szybko się robi. Polecam.





To są ciapki robione j.w. Dodałam tylko białe sznureczki za piętą, by utrudnić dziecku ich zrzucanie. Testowane na dziecku. Działa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz